Forum dla wielbicieli OTS'ów !
UhoMana.lua
--Made by Betrox-- local combat = createCombatObject() setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HEALING) setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE) setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TARGETCASTERORTOPMOST, 1) setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0) setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE) function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel) min = 1000 max = 1100 return min, max end setCombatCallback(combat1, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues") local combat = createCombatObject() setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED) setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_MANADRAIN) function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel) min = 1000 max = 1100 return min, max end setCombatCallback(combat2, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues") local function onCastSpell1(parameters) doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var) end local function onCastSpell2(parameters) doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var) end function onCastSpell(cid, var) local parameters = { cid = cid, var = var, combat2 = combat2, combat1 = combat1 } addEvent(onCastSpell1, 0, parameters) addEvent(onCastSpell2, 0, parameters) end
spells.xml
<rune name="UhoMana" id="2295" charges="1" needtarget="1" maglv="0" exhaustion="1" enabled="1" allowfaruse="1" script="uhomana.lua"></rune>